Ratele de supravieţuire în cazul pacienţilor care suferă de cancer de prostată ar putea creşte datorită unui nou tratament cu vitamina E, informează site-ul Medical News Today. Potrivit oamenilor de ştiinţă de la Universitatea Queensland din Australia, un constituent particular al vitaminei E, numit tocotrienol (T3), poate inhiba creşterea tumorilor canceroase de prostată.
Chimioterapia şi terapia hormonală în cazul acestei maladii sunt insuficiente, deoarece eşuează în încercarea de a distruge celulele stem ale cancerului, responsabile de recurenţa tumorii, menţionează cercetătorii. "În mod curent, nu există tratament pentru cancerul de prostată metastatic, pentru că, după terapia convenţională, tumora reapare în 70 la sută dintre cazuri", susţine dr. Patrick Ling, coordonatorul studiului.
Experţii au realizat până în prezent teste doar pe animale şi au constatat că un tratament pe bază de vitamina E a scăzut riscul reapariţiei tumorilor canceroase.
Statisticile arată că trei sferturi dintre bărbaţii, care sunt sunt bolnavi de cancer de prostată, sunt trecuţi de vârsta de 65 de ani. Aşadar, vârsta este principalul factor de risc în apariţia acestei maladii. În plus, s-a constatat că un regim alimentar bogat în grăsimi animale poate favoriza apariţia acestui tip de cancer. Boala apare mai rar la vegetarieni şi are o frecvenţă mare la bărbaţii cu o alimentaţie bogată în proteine şi dulciuri, asociate cu alcool şi tutun.
sursa:www.gandul.info
Set as favorite
Hits: 361
Comments (0)

Write comment









