Majesty

Home Stiri Sanatate Vegetarienii traiesc mai mult?

Vegetarienii traiesc mai mult?

Un studiu britanic recent sugereaza ca reducerea consumului de carne are drept consecinte incetinirea imbatranirii si cresterea sperantei de viata. Multa vreme, oamenii de stiinta au considerat ca scaderea aportului caloric ar mari speranta de viata, dar acest nou studiu arata ca nu reducerea numarului total de calorii consumate este cheia problemei,  ci micsorarea aportului de proteine prezente in carne, peste si anumite fructe oleaginoase (nuci, alune etc.)

Cel mai important rol il joaca un aminoacid numit metionina, care contribuie la formarea tutror proteinelor.

Studiul, intreprins de oamenii de stiinta de la Colegiul Universitar din Londra, Marea Britanie, a fost realizat pe insecte (musculitele de otet, adesea utilizate in studiile de biologie), dar rezultate similare au fost obtinute de alti cercetaori si in cadrul unor experimente pe soareci, iar specialistii considera ca rezultatele pot fi extrapolate, intr-o anumita masura, si la oameni.

Cheia unei vieti mai lungi si mai sanatoase ar reprezenta-o, in opinia lor, gasirea unui echilibru nutritional, prin micsorarea cantitatii de proteine, in conditiile in care, in societatea occidentala, consumul de proteine animale este oricum prea ridicat.

Sursa: Telegraph Science
Comments (0)Add Comment

Write comment
smaller | bigger

busy
 
Doneaza

In obiectiv

credinta
COPIII RUSINII

Majesty Toolbar

Majesty Toolbar

MajestyRSS

MajestyRSS

Acum ascultati:

Majesty Tv

Oameni si Perspective - cu Marius Stanescu

Altar de Seara - cu Petre Danci

Oxigen - cu Edi Constantinescu

Vrei sa fii editor

Sample image

Dacă vrei să fii, mai mult decât consumator, trimite la adresa contact(At)majesty.ro. o selectie de lucrări (poezie sau proza scurtă), o fotografie, şi câteva date biografice.

Noi vom prezenta prin câteva observaţii critice pachetul propus de tine şi vom mai acoperi astfel cu frumos nişte gropi din sufletele celor ce caută mai adânc.

Login