Majesty

Home Stiri Sanatate Un pahar cu apă înainte de examene creşte eficienţa creierului

Un pahar cu apă înainte de examene creşte eficienţa creierului

Printre cele mai cunoscute efecte secundare ale deshidratării sunt durerile de cap, oboseala şi chiar depresia.
Elevii care beau un pahar cu apă înainte de examen au doar de câştigat, deoarece lichidul creşte eficienţa creierului, susţin cercetătorii de la Universitatea Cambridge şi cei de la Institutul de Psihiatrie din Londra, bazându-se pe o cercetare citată de cotidianul britanic The Telegraph.

Potrivit studiului, deshidratarea, chiar şi minoră, afectează funcţionarea creierului în cazul copiilor şi adolescenţilor. Oameii de ştiiţă au descoperit că atunci când copiii îşi petrec timpul în clase neaerisite, unde e cald, creierul lor nu funcţionează în mod optim, iar anumite zone sunt obligate să facă eforturi intense.
 
Mai rău e că mulţi dintre copii nici nu realizează că sunt deshidrataţi, nefiind vorba despre ceva serios, precizează oamenii de ştiinţă.

Deshidratarea face creierul să se micşoreze

După ce mai mulţi elevi au fost puşi să pedaleze într-un costum impermeabil, fiind apoi nevoiţi să rezolve mai multe teste timp de 90 de minute, s-a observat că trebuiau să facă mari eforturi pentru a răspunde solicitărilor, deşi nu pierduseră decât 1,1 la sută din greutatea corporală prin deshidratare. Mai exact, regiunile din creier care răspundeau de procesul de învăţare şi rezolvare a problemelor au avut de suferit, arată cercetarea.

Studiile anterioare, realizate pe adulţi, au arătat că, în cazul acestora, deshidratarea face creierul să se micşoreze. Printre cele mai cunoscute efecte secundare ale deshidratării sunt durerile de cap, oboseala şi chiar depresia. Statisticile din Marea Britanie arată că un locuitor al Regatului bea doar 200 ml de apă pe zi, cu mult sub cantităţile recomandate de diferite foruri internaţionale.

sursa:www.gandul.info
Comments (1)Add Comment
Bea cat iti trebuie...!!!!
written by Costica, 20 mai, 2010
Statisticile din Marea Britanie arată că un locuitor al Regatului bea doar 200 ml de apă pe zi- sa fie un atu al desteptaciunii lor..???

Write comment
smaller | bigger

busy
 
Doneaza

In obiectiv

credinta
COPIII RUSINII

Majesty Toolbar

Majesty Toolbar

MajestyRSS

MajestyRSS

Acum ascultati:

Majesty Tv

Oameni si Perspective - cu Marius Stanescu

Altar de Seara - cu Petre Danci

Oxigen - cu Edi Constantinescu

Vrei sa fii editor

Sample image

Dacă vrei să fii, mai mult decât consumator, trimite la adresa contact(At)majesty.ro. o selectie de lucrări (poezie sau proza scurtă), o fotografie, şi câteva date biografice.

Noi vom prezenta prin câteva observaţii critice pachetul propus de tine şi vom mai acoperi astfel cu frumos nişte gropi din sufletele celor ce caută mai adânc.

Login