Majesty

Home Stiri Sanatate O treime dintre infarcte sunt cauzate de alimentaţia fast-food

O treime dintre infarcte sunt cauzate de alimentaţia fast-food

fast foodCercetătorii de la Universitatea McMaster din Canada au demonstrat că alimentaţia bogată în grăsimi, carne şi sare, de tipul celei fast-food, este responsabilă pentru nu mai puţin de o treime dintre infarctele înregistrate la nivel mondial. Studiul a fost realizat pe 16.000 de persoane din 52 de ţări, care au completat chestionare referitoare la obiceiurile lor culinare.

Celor 16.000 de persoane participante la studiu le-au fost recoltate şi probe de sânge, informează Reuters. Dieta de tip occidental, bazată pe grăsimi şi alimente sărate, ouă şi carne, preferată de majoritatea europenilor, este principala cauză a infractelor. Studiul a arătat că adepţii acestui regim "occidental" sunt cu 35% mai predispuşi unui infarct decât cei care consumă mâncare considerată sănătoasă.

Studiul a mai evidenţiat faptul că riscurile de a avea o criză cardiacă se reduc cu 30% în cazul persoanelor care consumă multe legume şi fructe. Experţii au mai identificat şi un alt tip de alimentaţie, cea "orientală" care conţine alimente precum tofu şi sosul de soia şi pare să nu aibă un impact major asupra maladiilor cardiace.

Antena3.ro

Comments (0)Add Comment

Write comment
smaller | bigger

busy
 
Doneaza

In obiectiv

credinta
COPIII RUSINII

Majesty Toolbar

Majesty Toolbar

MajestyRSS

MajestyRSS

Acum ascultati:

Majesty Tv

Oameni si Perspective - cu Marius Stanescu

Altar de Seara - cu Petre Danci

Oxigen - cu Edi Constantinescu

Vrei sa fii editor

Sample image

Dacă vrei să fii, mai mult decât consumator, trimite la adresa contact(At)majesty.ro. o selectie de lucrări (poezie sau proza scurtă), o fotografie, şi câteva date biografice.

Noi vom prezenta prin câteva observaţii critice pachetul propus de tine şi vom mai acoperi astfel cu frumos nişte gropi din sufletele celor ce caută mai adânc.

Login