Oamenii de ştiinţă italieni susţin că sforăitul cronic în timpul nopţii generează modificări distructive la nivel cerebral, prin reducerea cantităţii de materie cenuşie şi diminuarea considerabilă a facultăţilor mintale, potrivit unui studiu publicat în ultimul număr al revistei American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine.
Oamenii de ştiinţă de la Harvard au realizat un studiu privind efectele regimului alimentar conceput pentru controlarea tensiunii arteriale, denumit dieta DASH, asupra organismului. În final, după ce au analizat mostre de urină de la aproape 3.500 de voluntari, cercetătorii au conchis că această dietă ajută şi la prevenirea apariţiei pietrelor la rinichi. Concret, s-a constatat că persoanele care au urmat regimul alimentar respectiv au urinat mai mult, iar în urină erau concentraţii mai mari de citrat, un inhibitor al formării pietrelor la rinichi.
Gălbenuşul de ou poate fi extrem de nociv pentru sănătate, mai ales pentru persoanele care au un nivel crescut al colesterolului.
Soia este o plantă tot mai des folosită în industria alimentară şi în cadrul tratamentelor naturiste datorită beneficiilor sale, potrivit Gândul.
Mănâncă cinci mese pe zi, evită pâinea albă, orezul şi pastele, nu mânca după ora 19 şi renunţă definitiv la dulciuri sunt regulile care pot fi "păcălite" atunci când ne aflăm într-un proces de slăbire. 







