Ori, se pare că aceste doctrine specifice, carcateristice, sunt din ce în ce mai mult sub atac. Anul profetic 1844, săptămâna creațiunii cu Sabatul, coroana ei, autoritatea finală a Bibliei în materie de doctrină, Legea veșnică a lui Dumnezeu, lucrarea Domnului Hristos ca Mare Preot în Locașul sfânt din cer - sunt unele din acestea. Ca măsură strategică preventivă, scrierile cu rol de susținere ale lui Ellen G. White sunt discreditate.
Câțiva și-au exprimat satisfacția că, în sfârșit, suntem martori ai progresului de care aveam atâta nevoie. Alții, mai rezervați până în prezent, apar că suferă să asiste la acest spectacol. Deși tema poate fi tratată pe mai multe căi, prezentul articol propune una simplă și accesibilă oricui este de bună credință. Nu este nevoie de studii universitare pentru a-și da cineva seama despre ce este vorba. Greutatea răspunsului va cădea de partea celor mai implicați în aceste acțiuni. Aceștia nu vor avea altă ieșire decât să răspundă la întrebare.
“Ești dintre ai noștri sau dintre dușmani?”
“Pe când Iosua era lângă Ierihon, a ridicat ochii și s-a uitat. Și iată că un om stătea în picioare înaintea lui, cu sabia scoasă din teacă, în mână. Iosua s-a dus spre el și i-a zis: “Ești dintre ai noștri, sau dintre vrăjmașii noștri?” (Iosua 5,13).
Textul acesta din Biblie trebuie luat mai întâi în sens literal. El descrie un incident semnificativ din istoria cuceriri Canaanului. Iosua era conducătorul vizibil al israeliților, după moartea lui Moise. Adevăratul conducător era Altul mai mare și căruia Iosua I s-a închinat.
Dar textul acesta, din care am extras întrebarea din subtitlu, oferă o sugestie relevantă și pentru unele situații cu care este confruntată Biserica lui Dumnezeu de astăzi. În publicații - una din ele anuală, la televiziune, pe internet, chiar și la unele amvoane, sunt publicate învățături diferite de cele obișnuite în “Biserica rămășiței”. Voi cita pe unele din ele.
(va urma)
Titus Cazan - Majesty.ro
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Set as favorite
Hits: 537
Comments (6)

cuvintul "dusman"
written by Camelia, 11 mai, 2009
written by Camelia, 11 mai, 2009
Cum poate fi cineva "dusman" unei credinte? sau spus altfel..poate cineva sa fie dusmanul a cea ce eu cred? Credinta e in mine, poate sa mio ia cineva? Nu e doar perceptia mea ca imi e "dusman"? Doar intrebari nascute din articolul dumneavoastra. Daca sunt raspunsuri bine, daca nu, nu.
...
written by cercetator, 11 mai, 2009
Referitor la anul profetic 1844. Putem sa tragem aceeasi concluzie referitor la acest an citind doar biblia fara alte carti, mai ales biblia tradusa corect din original? Spun aste deoarece unele traduceri nu sint tocmai corecte. Daca cineva nu este familiarizat cu scrierile White, poate sa traga aceeasi concluzie? Si daca biserica adventista nu are un crez anume si inca cerceteaza cuvintul lui Dumnezeu, ce sa intimpla daca, dupa aceasta cercetare, concluziile se contrazic cu punctele de credinta "stabilite". (bineinteles, stabilite de oameni)? Eu sint pe punctul de a pleca de la biserica adventista, tocmai pentru ca aceste puncte "stabilite" si mandatorii sint impotriva intelegerii mele dupa cercetarea Bibliei.
written by cercetator, 11 mai, 2009
Referitor la anul profetic 1844. Putem sa tragem aceeasi concluzie referitor la acest an citind doar biblia fara alte carti, mai ales biblia tradusa corect din original? Spun aste deoarece unele traduceri nu sint tocmai corecte. Daca cineva nu este familiarizat cu scrierile White, poate sa traga aceeasi concluzie? Si daca biserica adventista nu are un crez anume si inca cerceteaza cuvintul lui Dumnezeu, ce sa intimpla daca, dupa aceasta cercetare, concluziile se contrazic cu punctele de credinta "stabilite". (bineinteles, stabilite de oameni)? Eu sint pe punctul de a pleca de la biserica adventista, tocmai pentru ca aceste puncte "stabilite" si mandatorii sint impotriva intelegerii mele dupa cercetarea Bibliei.
...
written by beniamin plesa, 11 mai, 2009
written by beniamin plesa, 11 mai, 2009
cercetator
Un lucru se vede tot mai clar si anume;
este mult mai usor de discreditat oamenii ce isi risca "viitorul" incercind sa faca CURATENIE prin magazia adventista ticsita de LEGENDE decit sa se RASPUNDA DIRECT la obiectiunile lor prin DOVEZI biblice sau istorice in CONTEXT .
Ai perfecta dreptate--multe din invataturile distinctive in adventism nu pot fi demonstrate doar cu biblia.
Toate sectele isi "ucid"oamenii ce incearca sa GINDEASCA --sola scriptura-- !!
Trist dar adevarat !!
Un lucru se vede tot mai clar si anume;
este mult mai usor de discreditat oamenii ce isi risca "viitorul" incercind sa faca CURATENIE prin magazia adventista ticsita de LEGENDE decit sa se RASPUNDA DIRECT la obiectiunile lor prin DOVEZI biblice sau istorice in CONTEXT .
Ai perfecta dreptate--multe din invataturile distinctive in adventism nu pot fi demonstrate doar cu biblia.
Toate sectele isi "ucid"oamenii ce incearca sa GINDEASCA --sola scriptura-- !!
Trist dar adevarat !!
...
written by cercetator, 11 mai, 2009
written by cercetator, 11 mai, 2009
Mi-ar placea mult daca vreun pastor sau cineva binevoitor ar putea sa-mi raspunda la intrebarea de mai sus. Exista vreun fel de a suporta biblic intrebarea mea? D-l Cazan, puteti sa-mi raspindeti sau oare eu sint unul din "dusmanii" de care biserica trebuie sa se fereasca?
Beniamin, poti tu oare sa ma lamuresti? Cineva, oricine???
Beniamin, poti tu oare sa ma lamuresti? Cineva, oricine???
...
written by beniamin plesa, 14 mai, 2009
written by beniamin plesa, 14 mai, 2009
cercetator
Am incercat sa-ti raspund ,dar se pare ca cenzura este la post.
Citeste urmotorul comentariu si vei afla multe lucruri --CLARIFICATOARE-.
http://www.quango.net/brinsmea...Colossians 2:16Chapter 5
Sper sa treaca de cenzura.
Beni
Am incercat sa-ti raspund ,dar se pare ca cenzura este la post.
Citeste urmotorul comentariu si vei afla multe lucruri --CLARIFICATOARE-.
http://www.quango.net/brinsmea...Colossians 2:16Chapter 5
Sper sa treaca de cenzura.
Beni
Răspuns: Camelia
written by Titus Cazan, 19 mai, 2009
written by Titus Cazan, 19 mai, 2009
Răspuns: Camelia
Credința este un mijloc, nu un scop în sine. Ca și mâna unui trup, credința poate face bine sau rău. Depinde de gândul, care o pune în mișcare. Nu obișnum să socotim mâna prieten sau dușman.
Dacă prin credință numiți o anumită convingere religioasă, această convingere poate fi corectă sau greșită. Convingerea este personală. Eul nu poate fi invocat ca justificare pentru o convingere. Domnul Hristos și Cuvântul sunt mijloace valabile de referință.
Să ținem cont că pe lângă multe binefaceri, multe răutăți au fost făcute în numele credinței - creștine, musulmane, hinduse, etc. Războaiele religioase și actelele teroriste pot fi citate. Motivul adevărat este lupta pentru putere sau îmbogățire. O acoperire falsă a faptelor cuiva, îi pune în pericol propria lui soartă veșnică.
Credința este un mijloc, nu un scop în sine. Ca și mâna unui trup, credința poate face bine sau rău. Depinde de gândul, care o pune în mișcare. Nu obișnum să socotim mâna prieten sau dușman.
Dacă prin credință numiți o anumită convingere religioasă, această convingere poate fi corectă sau greșită. Convingerea este personală. Eul nu poate fi invocat ca justificare pentru o convingere. Domnul Hristos și Cuvântul sunt mijloace valabile de referință.
Să ținem cont că pe lângă multe binefaceri, multe răutăți au fost făcute în numele credinței - creștine, musulmane, hinduse, etc. Războaiele religioase și actelele teroriste pot fi citate. Motivul adevărat este lupta pentru putere sau îmbogățire. O acoperire falsă a faptelor cuiva, îi pune în pericol propria lui soartă veșnică.
Write comment

Vineri 








